Kwiecień 2019
PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE RZECZOWE [%] - CAŁOŚĆ KONTRAKTU
PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE FINANSOWE NETTO [PLN] - CAŁOŚĆ KONTRAKTU
PRACE I ROBOTY DROGOWE:
W okresie rozliczeniowym Wykonawca prowadził m.in. następujące prace i roboty w branży drogowej:
- odhumusowanie:
- dróg na MOPie w ilości 3000m2, - rozbiórka nawierzchni i podbudowy jezdni:
- istniejącej drogi DW805 oraz DP1314W w ilości 4200m2 oraz elementów dróg i ulic, - wzmocnienie gruntu za pomocą materacy geosyntetycznych:
- trasy głównej S17 prawej i lewej w S17 km 38+100 - 38+560 i łącznicach L3 i L4 w ilości 5768,13m2, - nasyp:
- trasy głównej S17 jezdni prawej w km 29+650-30+700, 39+550-39+760, 40+500 - 40+700 oraz jezdni lewej w km 29+650-30+700, 38+560-39+150, 39+550-39+760, 40+350 - 40+700 w ilości 16 500m3,
- dróg poprzecznych: DG131018W w km 0+000-0+560, DP 1312W w km 0+350-0+550, DW805 km 0+350 - 0+650, 0+700 - 0+900 w ilości 5000m3,
- dróg bocznych: L16 km 1+950-2+470, P15 km 0+000-0+304 w ilości 1000m3,
- MOP w ilości 1500m3, - stabilizacje podłoża:
- dróg poprzecznych: DG131018W w km 0+000-0+250 w ilości 3250m2,
- dróg bocznych: L17 km 0+000-0+600 w ilości 5400m2,
- JZR w km 0+900-0+960 oraz 1+060-1+130 w ilości 1470m2,
- MOP parkingi w ilości 2500m2. - stabilizacje GWN:
-trasy głównej S17 jezdni prawej w km 29+600-30+700, 37+720-37+900, 39+550-39+760, 40+500-40-700 oraz jezdni lewej w km 29+600-30+700, 38+560-39+150, 39+550-39+760, 40+350-40+700 oraz PA w km 31+375-31+465 w ilości 60 600m2, - warstwa mrozoochronna na odcinkach:
- trasy głównej S17 jezdni prawej w km 38+100-38+200, 39+300-39+550, 40+700-40+915 oraz jezdni lewej w km 35+500-35+700, 35+900-36+160, 38+150-38+560, 39+150-39+550, 40+700-40+915 w ilości 26 650m2,
- Łącznicy L3 w km 0+300-0+600 oraz L4 w km 0+000-0+195, JZR km 0+640-1+130 oraz w ilości 6150m2, - warstwa technologiczna na odcinkach:
- trasy głównej S17 jezdni lewej w km S17 km 35+500-35+700, 39+150-39+550, 40+700-40+915 oraz jezdni prawej 38+200-38+560, 39+300-39+550, 40+700-40+915 w ilości 19400m2, - warstwa podbudowy z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C8/10
- trasy głównej S17 jezdni lewej w km 29+600-30+700, 30+750-31+220, 31+380-31+560, 31+650-31+900, 31+970-32+100, 32+130-32+220, 32+430-32+500, 32+680-32+860, 33+010-33+250, 33+300-34+250, 36+160-36+700, jezdni prawej w km 29+600-30+700, 36+160-36+660 oraz na PA w km 31+375-31+475 w ilości 66 150m2, - warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem:
- dróg poprzecznych: DP1314W km 0+000 - 0+325, 0+400 - 0+900 w ilości 7550m2,
- dróg bocznych: L17 w km 0+300-0+600, L22 w km 0+000-0+415,70 w ilości 6400m2,
- JZR km 0+640-1+130 w ilości 4650m2, - warstwa nawierzchni z betonu cementowego C35/45:
- trasy głównej S17 jezdni prawej w km 34+160-35+035 oraz jezdni lewej 27+900-29+500, 30+700-35+450 w ilości 72 250m2, - warstwa podbudowy bitumicznej z AC22P:
- dróg poprzecznych: DP1314W km 0+000 - 0+325, 0+400 - 0+900 w ilości 7150m2,
- dróg bocznych: L22 w km 0+000-0+415,7 w ilości 3400m2,
- JZR km 0+650-1+130 w ilości 4350m2, - warstwa wiążąca z AC16W:
- dróg poprzecznych: DP1314W km 0+000 - 0+325, 0+400 - 0+900 w ilości 7100m2,
- dróg bocznych: L22 w km 0+000-0+415,7 w ilości 3350m2,
- JZR km 0+650-1+130 w ilości 4300m2, - warstwa ścieralna z AC11S:
-dróg poprzecznych: DP1314W km 0+000 - 0+325 w ilości 2600m2, - warstwa wyrównawcza AC8W:
- trasy głównej S17 jezdni lewej w km 30+700-33+300 w ilości 26300m2,
roboty brukarskie:
- na drogach poprzecznych: DP1314W km 0+000 - 0+325, 0+400 - 0+900:
- krawężnik 15x30cm - 219mb,
- ściek trójkątny – 201mb,
- obrzeży betonowych - 504mb,
- opornik – 33mb,
- chodnika z kostki - 255m2,
- ściek skarpowy z umocnieniem wylotów w rowie – 108mb,
-na drogach bocznych: L22 w km 0+000-0+415,7 oraz L23:
- krawężnik 15x30cm – 277mb,
- ściek trójkątny – 37mb,
- obrzeży betonowych - 169mb,
- opornik – 31mb,
- chodnika z kostki - 337m2,
- ściek skarpowy z umocnieniem wylotów w rowie – 8mb
- ściek podchodnikowy – 6mb
ekrany akustyczne – wykonywanie pali:
- na trasie głównej S17 w km 30+205-30+445 str. P, 33+260-33+400 str. P, 33+412-33+537
str. L, 33+700-33+850 str. P, 35+850-35+900 str. P, 36+100-36+215 str. L,
humusowanie skarp:
- trasy głównej S17 w km 32+000-35+500 str. P,
- dróg poprzecznych: DP1314W km 0+000 - 0+325, 0+400 - 0+900.
- Zaawansowanie robót drogowych:
- roboty przygotowawcze: 98%,
- roboty ziemne: 99%,
- odwodnienie: 10%,
- podbudowy: 75%,
- nawierzchnie: 45%,
- elementy dróg i ulic: 3%,
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu i telematyki oraz ochrony środowiska – 0%,
- ekrany akustyczne: 5%,
- zieleń drogowa oraz prace wykończeniowe: 3%,
- MOP Pilawa roboty drogowe: 15%.
GRAFICZNA PREZENTACJA POSTĘPU ROBÓT - BRANŻA DROGOWA
PRACE I ROBOTY MOSTOWE
W okresie rozliczeniowym Wykonawca prowadził m.in. następujące prace i roboty w branży mostowej:
nasyp obiektu.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 75%.
nie wykonywano robót na obiekcie.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 97,5%.
montaż desek gzymsowych na oczepie muru oporowego w osi 4.
Szalowanie i betonowanie oczepu muru oporowego w osi 4.
Montaż krawężników i desek gzymsowych na skrzydłach.
Układanie krawężników na skrzydłach.
Szalowanie i betonowanie kap chodnikowych na skrzydłach.
Betonowanie oporników skarpowych.
Układanie papy na ustroju nośnym.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 86%,
wykonywanie oporników skarpowych.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 83%.
prace ciesielskie przy wykonywaniu wieńców na konstrukcjach stalowych oraz betonowanie etapowe wieńców konstrukcji stalowej.
Zasypki murów oporowych w osi A, B, C, E, ściany fundamentowej w osi A, B, C, E.
Montaż murów oporowych w osi A, B, C, E.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 80%..
układanie asfaltu lanego na ustroju nośnym.
Montaż wpustów.
Wykonywanie drenaży płyty pomostu.
Układanie warstwy ścieralnej SMA na obiekcie.
Prace brukarskie na stożkach w osi 1 i 4.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 89%,
montaż balustrad na obiekcie.
Wykonywanie nawierzchni z żywicy na obiekcie
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 87%.
zasypka korpusu w osi 1 i 4 + zasypka murów oporowych w osi 1 i 4 + montaż murów oporowych w osi 1 i 4.
Betonowanie oporników skarpowych.
Beton niekonstrukcyjny pod oczepy muru oporowego.
Zbrojenie, szalowanie i betonowanie płyt przejściowych w osi 1 i 4.
Montaż zbrojenia oczepów murów oporowych.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 83%.
prace brukarskie na stożkach obiektu.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 98,5%.
prace ciesielskie przy wykonywaniu wieńców na konstrukcjach stalowych.
Betonowanie etapowe wieńców konstrukcji stalowej.
Zasypki murów oporowych w osi A, B, C, E, ściany fundamentowej w osi A, B, C, E.
Montaż murów oporowych w osi A, B, C, E.
Betonowanie warstwy wyrównawczej pod oczepy murów oporowych w osi A.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 85%.
Zaawansowanie robót na obiektach wynosi 89,5%.
Wykonywano roboty na przepustach:
- PE-33a: wykop pod przepust, betonowanie ławy fundamentowej pod korpus przepustu, montaż elementów prefabrykowanych korpusu przepustu, betonowanie elementów wlotu i wylotu, płyty zespalającej, izolacja przepustu oraz zasypka przepustu,
- PE-28a: izolacja płyt przejściowych i płyty zespalającej oraz betonowanie warstwy ochronnej izolacji.
Zaawansowanie robót na wszystkich przepustach wynosi 95%.
Zaawansowanie robót mostowych:
- roboty przygotowawcze: 99%,
- fundamenty: 99%,
- podpory i konstrukcje oporowe: 96%,
- ustroje nośne: 99%,
- łożyska: 100%,
- urządzenia dylatacyjne: 100%,
- odwodnienie: 60%,
- izolacje: 60%,
- wyposażenie (krawężniki, balustrady bariery itp.): 35%,
- roboty przyobiektowe: 58%,
- roboty nawierzchniowe i zabezpieczenia: 25%,
- próbne obciążenia obiektu: 20%.
PRACE I ROBOTY BRANŻOWE:
W okresie rozliczeniowym Wykonawca prowadził następujące roboty branżowe:
- budowa drenażu podłużnego – przykanaliki w km: 39+411, 39+431, 40+535, 40+819, 29+700, 30+516,
- budowa kanału technologicznego na obwodnicy Garwolina,
- budowa przepustów pod zjazdami – L16: km 0+037, 0+117, 0+142,5, 0+174,5, 0+212, 0+256,5, 0+299, 0+388, 0+469, 0+567, DP1314W: 0+705,3, 0+810, S17: 31+600, 32+545, 33+570, 35+530, 40+750, 33+505, 33+705, 35+682, 35+810,
- budowa przepustów PEHD – PR-2,
- budowa kanalizacji deszczowej – WS5, DW805,
- budowa zbiorników retencyjnych – roboty ziemne: ZB15, ZB16, ZB17, ZB18, ZB19, roboty umocnieniowe: ZB12, ZB13,
- budowa kanalizacji deszczowej na MOP,
- budowa kanalizacji sanitarnej na MOP,
- budowa oświetlenie drogowego – węzeł Lipówki,
- budowa oświetlenia drogowego na MOP,
- budowa zbieracza drenarskiego – kolizja nr 7,
- budowa rowu melioracyjnego – MEL-6.
Roboty kubaturowe nie były wykonywane.
Zaawansowanie robót:
- Roboty branżowe: 66%,
- Sączki podłużne: 11%,
- Przepusty stalowe i PE-HD: 79%,
- Przebudowa linii elektroenergetycznych NN: 98%,
- Przebudowa linii elektroenergetycznych SN: 95%,
- Przebudowa Urządzeń Elektroenergetycznych NN - Sieć Oświetleniowa: 10%,
- Przebudowa Sieci Gazowych Wysokiego Ciśnienia DN 500: 100%,
- Przebudowa Urządzeń Telekomunikacyjnych PKP PLK (WK1): 100%,
- Przebudowa Urządzeń Telekomunikacyjnych PKP Utrzymanie (WS5): 100%,
- Przebudowa Urządzeń Telekomunikacyjnych PKP PLK (WS5): 100%,
- Przebudowa Sieci Wodociągowej: 70%,
- Przebudowa Sieci Gazowych Średniego Ciśnienia: 100%,
- Przebudowa Sieci Gazowych Wysokiego Ciśnienia Dn 200: 100%,
- Przebudowa Rowów Melioracyjnych: 10%,
- Przebudowa Drenażu: 80%,
- Przebudowa Kanalizacji Sanitarnej: 100%,
- Przebudowa Słupa Nr 115 na linii 110kV Pilawa Mińsk Mazowiecki: 100%,
- Kanalizacja Deszczowa i Urządzenia Oczyszczające: 80%,
- Zbiorniki Retencyjne i Infiltracyjne: 50%,
- Oświetlenie drogowe: 10%,
- Zasilanie elektroenergetyczne: 45%,
- Budowa Kanalizacji Teletechnicznej: 53%,
- Budowa wodociągu na MOP: 44%,
- Budowa Kanalizacji Sanitarnej MOP: 40%,
- Budowa Kanalizacji Deszczowej MOP: 74%,
- Oświetlenie MOP: 3,6%,
- Zasilanie Elektryczne MOP: 45%.